Bij je medewerkers kan je diverse documenten toevoegen die betrekking hebben op de individuele medewerker zelf. Hierbij kan je denken aan een arbeidsovereenkomst, kopie ID, loonbelastingverklaring, gespreksverslag etc.
Ga via ‘Explorer’(in de linkerbalk, onder het huisje) naar de betreffende medewerker.
Klik rechts onderin het mapje Documenten medewerker op ‘meer’ (zie onderstaande afbeelding).
Indien je een document wilt toevoegen, klik op het kopje ‘MedewerkerDocument toevoegen’.
Vervolgens selecteer je via ‘bladeren’ het document dat je bij de medewerker wilt toevoegen. Geef bij het documenttype aan wat voor soort document het betreft (contract, kopie ID etc.). Je kunt eventueel een documentnummer, geldigheidsduur en een omschrijving toevoegen. Wil je het document ook zichtbaar maken voor de medewerker via de login, selecteer dan onderin ‘Zichtbaar voor medewerkers: Ja’. (zie onderstaande afbeelding)
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.