Op bedrijfsniveau kan je algemene bedrijfsdocumenten koppelen. Denk hier bijvoorbeeld aan een personeelshandboek, nieuwsbrieven, de CAO of andere documenten die voor de gehele organisatie van toepassing zijn.
Ga via het startscherm naar ‘Documenten Bedrijf’ en vervolgens klikken we rechtsonder op ‘meer’. Zie je de Dashlet ‘Documenten Bedrijf’ nog niet, wijzig dan de indeling van je startscherm zoals in het onderdeel ‘Indeling wijzigen’ is beschreven.
Hier vind je in eerste instantie een overzicht van de documenten die nu op bedrijfsniveau zijn toegevoegd. Om een nieuw document toe te voegen klik je op de knop linksboven ‘Bedrijf document toevoegen’. Vervolgens verschijnt onderstaand scherm in beeld:
Selecteer het document wat je wilt toevoegen van je computer. Vervolgens kiezen we het document type. Bij bedrijfsdocumenten staat de zichtbaarheid voor medewerkers standaard op ‘nee’. Wil je ze ook zichtbaar maken voor medewerkers via hun login, kies dan onderin voor ‘Zichtbaar voor medewerker: Ja’. Vervolgens vul je eventueel een document nummer, geldigheidsdatum en omschrijving in. Van deze geldigheid ontvang je een signaal in de e-mail op het aantal dagen van te voren dat wij voor jou kunnen instellen. Als je op opslaan klikt, wordt het document vastgelegd.
TIP: Vul de omschrijving van het document altijd nauwkeurig in. Dit biedt op het totaaloverzicht van de documenten een beter overzicht! Het maakt het ook eenvoudiger om via de zoekfunctie documenten terug te vinden.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.